Friday, March 11, 2011

TESTIMONI PENGUNA


TESTIMONIAL PENGGUNA
                               


KES 1

Saya dan anak menghadapi masalah kulit yang terlalu sensitif dan yang lebih teruk adalah dibahagian muka anak saya. Selepas mengambil Jus Osteen sebanyak 2 botol kulit muka anak saya tidak lagi bermasalah malah semakin licin dari sebelumnya. kini saya begitu yakin dan telah menjadi Stokis untuk kawasan Kuala Terengganiu semenjak 2 tahun lepas

Puan Zainun

H/P : 019-957 4341

                               

KES 2

Saya sentiasa menghidap penyakit ulser dalam mulut. Suatu hari saya terlihat iklan dan keratan akhbar tentang khasiat produk jus manggis OSTEEN ini diharian Metro dan terus membelinya. Selepas mengamalkannya sebanyak sebotol didapati ianya amat mujarab dan berbaloi kerana masalah ulser yang saya alami dapat diubati dengan hanya beberapa kali meminumnya sahaja.

Puan Ramlah

017-4411 636


KES 3

Saya selamat melahirkan anak kedua pada bulan September 2007. Sehari selepas bersalin saya terus mengamalkan kopi pra-campuran Stana Cafe ini setelah disyorkan oleh seorang kenalan untuk diamalkan sewaktu berpantang. Hasilnya, badan saya mendapat berat yang ideal seperti anak dara dahulu. Malah darah nifas saya juga turun dengan lancarnya. Sehingga kini saya terus mengamalkan produk kopi manggis Stana Cafe ini.

Puan Lyana

H/P : 016-482 7137



                               

KES 4

Saya menghidap masalah kanser payudara peringkat awal dan masalah kulit yang terlalu sensitif. Masalah kulit sentiasa menghantui hidup seharian saya kerana langsung tidak boleh tersalah makan pastinya muka akan dinaiki jerawat yang besar dan kulit terasa gatal yang berterusan. Masalah saya bertambah berat setelah dikesan menghadapi kanser payudara. Namun saya bersyukur kerana terbaca iklan berkenaan produk kesihatan berasaskan buah  manggis keluaran HerbalVillage terutamanya jus OSteen. Selepas mencubanya sebulan, ketulan dipayudara saya mulai mengecut dan perlahan - lahan surut. Kulit muka dan badan saya pula tidak lagi sensitif seperti sebelumnya malah semakin sihat dan cantik.

Pn. Fatimah Mustapha

H/P : 017-285 7918




KES 5

Saya merupakan pesakit darah tinggi, kencing manis dan buah pinggang, kalau dulu saya langsung tak boleh bergerak aktif dan hanya banyak berbaring sahaja. Namun setelah mengamalkan Jus Manggis OSteen keluaran HerbalVillage ini dapat dilihat perubahan yang ketara pada badan saya, Kini saya mampu untuk bangun dan menjalankan aktiviti harian termasuk memasak. Syukur alhamdulillah atas kurniaan Tuhan

En. Nor Azizan

H/P : 019-9502002



                         

KES 6

Suami saya menghidap masalah kencing manis dengan tahap bacaan glukose iaitu 20. Setelah diperkenalkan oleh anak saya yang mengajar diKedah saya terus mengamalkan jus OSteen. Setelah hampir 2 botol mencuba, bacaan glukose saya telah turun pada tahap 7.3 dan seterusnya 5.3. Saya juga telah mendaftar sebagai Pengedar di Kuala Terengganu sekarang.

Puan Siti Zaharah

H/P : 012-974 7924


No comments:

Post a Comment